Jak jeszcze sprawniej obsługiwać wysyłkę z różnych platform sprzedaży? Poznaj ErpBox – innowacyjne narzędzie multichannel.
Jednym z najtrudniejszych elementów obsługi każdego zamówienia jest zawsze moment wysyłki i dbałość o to, by do klienta trafił dokładnie ten towar, który został zamówiony, na czas i w bezpieczny sposób. Konwencjonalne sposoby często zawodzą, czego efektem są opóźnienia, komplikacje, niezadowolenie klientów. Jednak można tego wszystkiego uniknąć, bo oto na rynku branży eCommerce pojawiło się nowe oprogramowanie SaaS: ErpBox.
Czym jest ErpBox?
Mówiąc najogólniej to narzędzie pozwalające nie tylko na upłynnienie i zautomatyzowanie wysyłek z różnych kanałów sprzedaży (eBay, Amazon, Allegro, Aukro, sklepy online) w jednym miejscu, ale też:
- zwiększona sprzedaż
- mniejsze koszty
- oszczędność czasu
- rozwój firmy
Mówiąc szerzej ErpBox to innowacyjne narzędzie do sprzedaży multichannel. Dzięki tej platformie SaaS można z jednego miejsca zarządzać realizacją zamówień na wielu kanałach sprzedaży. Platformę cechuje także dostępność pod wszystkie urządzenia (desktop, tablet, smartfon), a jej modułowa budowa pozwala na dopasowanie pakietu dostępnych do aktualnych potrzeb firmy. Już dzisiaj zachęcamy do testowania możliwości ErpBox równocześnie podkreślając, iż system nieustannie będzie wzbogacany o nowe opcje pozwalające na jeszcze większą skuteczność sprzedaży multichannel.
ErpBox a integracja z kurierami
Nadawanie i wysyłka sprzedanych produktów za pośrednictwem firm kurierskich to jeden z najważniejszych etapów realizacji zamówień, a równocześnie ten który często nastręcza wielu problemów i opóźnień. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie eCommerce każdy przedsiębiorca jednak dobrze wie, iż nie może sobie na to pozwolić. Platforma ErpBox wychodzi naprzeciw tym potrzebom – oferując kompletną integrację systemu kurierskiego z kontem firmowym na ErpBox.
Integracja konta ErpBox z kurierami poprzez API w systemie ErpBox to:
- możliwość wygodnego śledzenia wysłanych paczek
- protokoły odbioru
- automatyczne tworzenie dokumentów zbiorczych
- zautomatyzowane zamawianie kuriera
- nadawanie i wysyłanie produktów
- automatyczne generowanie dokumentów przewozowych
- tworzenie listy wysyłanych paczek
Pełna automatyzacja procesu nadawania i wysyłania paczek do klientów to znaczne usprawnienie realizacji zamówień, a nade wszystko – sposób na uniknięcie błędów. Dzięki temu można stać się bardziej profesjonalnym sprzedawcą, a zamówienia są realizowane dużo szybciej. Co więcej, zespoół pracowników jest odciążony od obowiązku pilnowania całego procesu – bowiem zrobi to za niego system ErpBox.
Więcej na temat platformy multichannel ErpBox i jej możliwości znajdziesz tutaj.
Najnowsze komentarze