Zarządzanie sprzedażą w sieci – sprawdzamy opinie na temat systemu ErpBox
Dzisiaj mało który sprzedawca polega wyłącznie na na sprzedaży przy pomocy tylko jednego kanału sprzedaży. Wielokanałowa sprzedaż nie jest już sprawą jednostkową, ale niemal standardem. Wraz z nową jakością sprzedaży pojawiły się również nowe wyzwania – tutaj przede wszystkim związane z tym, jak poradzić sobie z zarządzaniem sprzedażą na tak wielu kanałach – począwszy od własnego sklepu internetowego, przez Allegro, Amazon, eBay kończywszy na innych marketplace, jak Etsy, Empik, czy Morele.net.
Obsługa sprzedaży wielokanałowej – co proponuje rynek?
Na rynku szczęśliwie jest kilka rozwiązań, których założeniem jest właśnie pomóc sprzedawcom różnego formatu poradzić sobie z obsługą, czy synchronizacją stanów magazynowych. Wśród liderów znajduje się ErpBox – oprogramowanie stosunkowo nowe, ale oparte o kilkunastoletnią wiedzę w branży eCommerce. Sprawdziliśmy rekomendacje i opinie klientów ErpBox, co najlepiej obrazuje, z jakim system mamy do czynienia. Zanim jednak przejdziemy do samych opinii, rzut oka na wybrane funkcjonalności systemu, a są to między innymi:
- obsługa wszystkich zamówień z jednego miejsca,
- Manager Aukcji Allegro/ Manager eBay, Amazon,
- kompleksowe zarządzanie bazą towarów,
- integracja z hurtowniami (dropshipping) – możliwość importu danych XML,
- cenniki dla kanałów,
- integracja z systemami magazynowo-księgowymi np. Subiekt, Enova, iFirma, Fakturownia, inne,
- tworzenie dowolnych zestawów produktów,
- dostęp do nowych kanałów sprzedaży bez limitu kont (Allegro, eBay, Amazon, Real.de, sklepy online, platformy marketplace,
- wystawianie faktur i paragonów,
- masowe generowanie etykiet przewozowych
- pełna obsługa Amazon Polska,
- obsługa produktyzacji Allegro,
- zarządzanie bazą towarów.
Zakres możliwości ErpBox wygląda obiecująco, a jak to się sprawdza w praktyce? Spójrzmy na krążące w sieci rekomendacje i opinie klientów na temat systemu ErpBox.
Opinie ErpBox – co o systemie sądzą jego użytkownicy?
„Po wielu miesiącach użytkowania systemu możemy bez wahania uznać, iż możliwości, jakie ErpBox zapewnia w obsłudze zamówień są nieocenioną pomocą. Zgodnie z obietnicą – platforma pozwala sprawniej zarządzać sprzedażą, pozwala zaoszczędzić sporo czasu, a w razie jakichkolwiek zapytań – zespół obsługi klienta chętnie udziela wsparcia.” To jedna z przychylnych opinii na temat programu, jaką można znaleźć. Inni wskazują również na intuicyjność i łatwość obsługi „ErpBox jest systemem nieskomplikowanym w obsłudze, a równocześnie pozwalającym na zarządzanie z jednego miejsca całym procesem sprzedażowym. Prostota, intuicyjność, wygoda tego narzędzia zasługują na mocną rekomendację, a możliwości rozwoju, jakie zapewnia – motywują do poszerzenia sprzedaży o kolejne kanały.” Są też głosy opiewające zaangażowanie zespołu ErpBox w pomoc klientom – co jest miłym bonusem do pełnej funkcjonalności, a do tego bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
Najlepiej jednak przekonać się o tym, jak pomocny jest to system – zakładając testowe konto. Tutaj twórcy ErpBox wychodzą naprzeciw potrzebom niezdecydowanych sprzedawców, oferując aż 21 dni takich testów – bez opłat, bez zobowiązań. Więcej na temat systemu oraz możliwość rejestracji na stronie: https://www.erpbox.pl/.
Najnowsze komentarze