Poczta Polska – odbiór w punkcie. Jak to działa?
Już mało kto pamięta czasy, gdy każdy zakup był wykonywany na poziomie galerii i sklepów stacjonarnych. Dzisiaj możemy kupić wszystko co chcemy, skąd chcemy i kiedy chcemy. E-zakupy to totalna wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy, a wisienką na torcie jest totalne bogactwo asortymentu. Poczta Polska odpowiadając na zapotrzebowanie rynku postanowiła jakiś czas temu wprowadzić do swojej oferty e-zakupy z możliwością odbioru zamówionej paczki w wyznaczonym punkcie.
Jak się to odbywa?
Nie da się ukryć, iż dostawa do domu bądź pracy stanowi niezmiennie najlepszą alternatywę i najczęściej wybieraną opcję, o czym świadczą wyniki badań Gemiusa z ubiegłego roku, które wskazują iż ponad 70 % kupujących decyduje się właśnie na takie rozwiązanie. Jednak jest jeszcze druga firma odbioru paczek, która z dnia na dzień cieszy się coraz większą popularnością – jest to właśnie samodzielny odbiór paczek w specjalnie do tego wyznaczonych punktach, którymi między innymi są:
-
stacje paliw
-
sklepy
-
placówki pocztowe
-
saloniki prasowe
To klient Poczty Polskiej wybiera miejsce i czas odbioru w zgodzie ze swoim harmonogramem pracy czy innych zajęć.
Paczka czeka dokładnie w tym miejscu, które zostało wskazane podczas składania zamówienia.
Jak skorzystać z usługi „Odbiór w punkcie” Poczty Polskiej?
To bardzo prosty proces, który zobrazujemy w kilku kluczowych punktach:
-
wchodzimy na stronę internetową sklepu
-
dokonujemy wyboru produktów i wkładamy je do koszyka
-
przechodzimy do finalizacji zamówienia
-
wybieramy „Odbiór w punkcie” Poczty Polskiej jako sposób dostawy
-
wybieramy z mapy punktów odbioru, ten który jest dla nas najbardziej dogodny
Poczta Polska zapewnia również iż „większość przesyłek dociera do punktów odbioru w kolejnym dniu roboczym po dniu nadania, a maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę to dwa dni robocze”
Dodatkowym udogodnieniem jest fakt kilkukrotnego informowania Klienta o tym, w którym miejscu znajduje się przesyłka za pomocą wiadomości sms. Można również tradycyjnie śledzić losy swojej wysyłki w ramach monitoringu internetowego. Przesyłka jest przechowywana w wybranym punkcie odbioru przez 7 dni.
interesująca oferta, warto spróbować
NIE POLECAM „Odbiór w punkcie” Poczty Polskiej… !!!
Zamówiłem paczkę na swoje imię i nazwisko. Los chciał że osobiście nie mogę odebrać paczki. I teraz jest problem. Dziewczyna pojechała odebrać paczkę. Niestety nie została jej wydana, ponieważ paczka nie jest na nią. Posiadała kod do odbioru przesyłki, który otrzymałem sms’em. Na tą chwilę możliwe jest tylko wyrobienie upoważniania które dodatkowo kosztuje… Nie zagłębiałem się w szczegóły jak należny to zrobić.
Zamówiony, opłacony prezent świąteczny. Zamówiony 18XII 2018 r. jeszcze nie dotarł do odbiorcy, a jest już 03 I 2019 r.
Nie wiadomo co się dzieje z paczką.